Patch 1.0.4, pierwsze zapowiedzi zmian

0


Wczorajszego dnia, na oficjalnym blogu Diablo 3 pojawił się pierwszy z wielu zapowiadanych wpisów dotyczących zmian jakie ma wprowadzić nadchodzący patch 1.0.4.

Oto najważniejsze fakty z wpisu Wyatta Chenga:

  • Szansa na znalezienie magicznych przedmiotów oraz szansa na znalezienie złota nie będą już sumowane i dzielone po równo na wszystkich graczy w party. Od tej pory będziemy w pełni korzystać ze swojego współczynnika znajdowania przedmiotów magicznych, niezależnie od tego, czy w grze przebywają inni gracze.
  • Zostanie obniżony mnożnik o który życie potworów wzrasta po dołączeniu do grupy kolejnych graczy.
  • Elitarne potwory nie będą już wpadały w szał (enrage timer).
  • Życie Normalnych Potworów zostanie nieco podwyższone (o 5-10%), natomiast życie Potworów Elitarnych – obniżone (o 10-25%).
  • Częstotliwość wypadania magicznych i rzadkich przedmiotów z potworów zostanie podwyższona czterokrotnie.
  • Zostanie poprawione działanie najbardziej nieprzyjemnych affiksów mobów Elitarnych – „Ogniste łańcuchy” (Fire Chains) i „Osłona” (Shielding).
  • Usunięci zostaną nieśmiertelni pomocnicy w grupach Elitarnych (minions).
  • Celem Blizzarda jest spowodowanie żeby wszystkie przedmioty jakie wypadną z potworów były dobre (jednak nie jest to zmiana, którą uda się w pełni wprowadzić w patchu 1.0.4).
  • Przedmioty z poziomem ilvl 61-62 będą miały szansę wylosować statystyki do poziomu przedmiotów ilvl 63.
  • Ulepszone zostaną affiksy broni dwuręcznych. Tak żeby były one tak samo przydatne jak bronie jednoręczne.
  • Koszt naprawy przedmiotów zostanie obniżony o 25%.
  • Na temat zmian w przedmiotach legendarnych zostanie opublikowany oddzielny post na blogu Diablo 3.

Jeśli interesuje Was pełna treść wpisu Blizzarda, znajdziecie go tutaj.

wykop.pl

Komentarze (0)

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.