Wczorajszego dnia, na oficjalnym blogu Diablo 3 pojawił się pierwszy z wielu zapowiadanych wpisów dotyczących zmian jakie ma wprowadzić nadchodzący patch 1.0.4.
Oto najważniejsze fakty z wpisu Wyatta Chenga:
- Szansa na znalezienie magicznych przedmiotów oraz szansa na znalezienie złota nie będą już sumowane i dzielone po równo na wszystkich graczy w party. Od tej pory będziemy w pełni korzystać ze swojego współczynnika znajdowania przedmiotów magicznych, niezależnie od tego, czy w grze przebywają inni gracze.
- Zostanie obniżony mnożnik o który życie potworów wzrasta po dołączeniu do grupy kolejnych graczy.
- Elitarne potwory nie będą już wpadały w szał (enrage timer).
- Życie Normalnych Potworów zostanie nieco podwyższone (o 5-10%), natomiast życie Potworów Elitarnych – obniżone (o 10-25%).
- Częstotliwość wypadania magicznych i rzadkich przedmiotów z potworów zostanie podwyższona czterokrotnie.
- Zostanie poprawione działanie najbardziej nieprzyjemnych affiksów mobów Elitarnych – „Ogniste łańcuchy” (Fire Chains) i „Osłona” (Shielding).
- Usunięci zostaną nieśmiertelni pomocnicy w grupach Elitarnych (minions).
- Celem Blizzarda jest spowodowanie żeby wszystkie przedmioty jakie wypadną z potworów były dobre (jednak nie jest to zmiana, którą uda się w pełni wprowadzić w patchu 1.0.4).
- Przedmioty z poziomem ilvl 61-62 będą miały szansę wylosować statystyki do poziomu przedmiotów ilvl 63.
- Ulepszone zostaną affiksy broni dwuręcznych. Tak żeby były one tak samo przydatne jak bronie jednoręczne.
- Koszt naprawy przedmiotów zostanie obniżony o 25%.
- Na temat zmian w przedmiotach legendarnych zostanie opublikowany oddzielny post na blogu Diablo 3.
Jeśli interesuje Was pełna treść wpisu Blizzarda, znajdziecie go tutaj.