Szelma

Lyndon

Drugim towarzyszem jakiego spotykamy w Diablo 3 jest Szelma. Jest on jednym z trzech towarzyszy, których możemy wybrać jako swoich kompanów w walce. Posiada 3 typy umiejętności:

  • zabijanie na odległość
  • obezwładnianie
  • wzmocnienie ataków

Szelmę możemy wyposażyć w amulety, pierścienie, broń (kusze, łuki) oraz akcesoria szelmy.

Film prezentujący Towarzyszy

Tło Fabularne

Jak mówi przysłowie: okazja czyni złodzieja. Świat uwięziony między płonącym piekłem a wysokimi niebiosami pełen jest łotrów i rabusiów. Lyndona można zaliczyć zarówno do tych pierwszych jak i do drugich. Ostatnie lata burzliwego życia znaczone częstymi zmianami miejsca pobytu spędzał na oszukiwaniu mieszkańców okolicznych terenów, uwodzeniu dam i pozbawianiu mniej świadomych osób złota oraz alkoholu.  Groźba więzienia ani strażnik nigdy nie powstrzymały Lyndona od złodziejstwa.

Umiejętności

lvl 10 Crippling Shot (Crippling Shot)
Cooldown: 4 sekundy
Daleki atak spowalniający przeciwnika o 50% na 3 sekundy.

lvl 10 Poison Bolts (Poison Bolts)
Cooldown: 4 sekundy
Atak dystansowy zadający 100% obrażeń od broni i dodatkowe 50% obrażeń od broni jako obrażenia trucizny na 3 sekundy.

lvl 15 Nieczysta walka (Dirty Fighting)
Cooldown: 15 sekund
Oślepia przeciwników naprzeciwko Szelmy na 3 sekundy. Jakiekolwiek inne uderzenie usuwa ten efekt.

lvl 15 Zniknięcie (Vanish)
Cooldown: 30 sekund
Szelma znika wśród chmur dymu, pojawiając się po 5 sekundach. Będąc niewidzialnym leczy się za 29656 życia.

lvl 20 Wielokrotny strzał (Multishot)
Ataki dystansowe Szelmy wyrzucają 3 strzały jednocześnie.

lvl 20 Wzmocnione uderzenie (Powered Shot)
Cooldown: 10 sekund
Potężny atak dystansowy, który eksploduje przy trafieniu zadając 200% obrażeń od broni jako obrażenia Arcane. Trafia wrogów w zasięgu 15 jardów i ma 50% szansy na zatrzymanie ich na 3 sekundy.

lvl 25 Anatomia (Anatomy)
Zwiększa szansę na krytyczne uderzenie o 5% dla Szelmy i jego sojuszników.

lvl 25 Histeria (Hysteria)
Kiedykolwiek Ty albo Szelma zadacie krytyczne uderzenie, oboje wchodzicie w stan histerii zwiększając wszystkie zadawane obrażenia o 10% na 3 sekundy. Ten efekt nie może zajść się częściej niż raz na 6 sekund.