Patch 1.0.4, pierwsze zapowiedzi zmian

0


Wczorajszego dnia, na oficjalnym blogu Diablo 3 pojawił się pierwszy z wielu zapowiadanych wpisów dotyczących zmian jakie ma wprowadzić nadchodzący patch 1.0.4.

Oto najważniejsze fakty z wpisu Wyatta Chenga:

  • Szansa na znalezienie magicznych przedmiotów oraz szansa na znalezienie złota nie będą już sumowane i dzielone po równo na wszystkich graczy w party. Od tej pory będziemy w pełni korzystać ze swojego współczynnika znajdowania przedmiotów magicznych, niezależnie od tego, czy w grze przebywają inni gracze.
  • Zostanie obniżony mnożnik o który życie potworów wzrasta po dołączeniu do grupy kolejnych graczy.
  • Elitarne potwory nie będą już wpadały w szał (enrage timer).
  • Życie Normalnych Potworów zostanie nieco podwyższone (o 5-10%), natomiast życie Potworów Elitarnych – obniżone (o 10-25%).
  • Częstotliwość wypadania magicznych i rzadkich przedmiotów z potworów zostanie podwyższona czterokrotnie.
  • Zostanie poprawione działanie najbardziej nieprzyjemnych affiksów mobów Elitarnych – „Ogniste łańcuchy” (Fire Chains) i „Osłona” (Shielding).
  • Usunięci zostaną nieśmiertelni pomocnicy w grupach Elitarnych (minions).
  • Celem Blizzarda jest spowodowanie żeby wszystkie przedmioty jakie wypadną z potworów były dobre (jednak nie jest to zmiana, którą uda się w pełni wprowadzić w patchu 1.0.4).
  • Przedmioty z poziomem ilvl 61-62 będą miały szansę wylosować statystyki do poziomu przedmiotów ilvl 63.
  • Ulepszone zostaną affiksy broni dwuręcznych. Tak żeby były one tak samo przydatne jak bronie jednoręczne.
  • Koszt naprawy przedmiotów zostanie obniżony o 25%.
  • Na temat zmian w przedmiotach legendarnych zostanie opublikowany oddzielny post na blogu Diablo 3.

Jeśli interesuje Was pełna treść wpisu Blizzarda, znajdziecie go tutaj.

wykop.pl

Komentarze (0)